Forma i typ
Artykuły
(14)
Autor
Dziedzic, Zofia
(2)
Kwoczyński, Władysław
(2)
Patruś, Grzegorz (1976- )
(2)
ASK
(1)
Andres, Mariusz
(1)
Batóg, Iwona
(1)
Kłos, Małgorzata
(1)
Pyziak, Tadeusz
(1)
Terczyńska, Beata
(1)
Wdowik, Wojciech
(1)
Woj
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Samorząd gminny
(7)
Szkolnictwo podstawowe
(7)
Szkoła Podstawowa (Błędowa Zgłobieńska)
(5)
Zespół Szkół (Świlcza)
(5)
Konflikt społeczny
(4)
Szkolnictwo
(3)
Urząd Gminy (Świlcza)
(3)
Urzędy gmin
(3)
Budżety gminne
(2)
Domy kultury
(2)
Gimnazja
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Handel
(2)
Kanalizacja
(2)
Ludność
(2)
Opieka społeczna
(2)
Pożarnictwo
(2)
Wodociągi
(2)
Zatrudnienie
(2)
Gminny Konkurs Plastyczny dla przedszkoli - "Zakładka do książki"
(1)
Przedszkola
(1)
Sport
(1)
Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Błędowej Zgłobieńskiej
(1)
Sztuka dziecka
(1)
Wolontariusze
(1)
Żywność prozdrowotna
(1)
Temat: czas
2001-0
(14)
Temat: miejsce
Świlcza (woj. podkarpackie ; pow. Rzeszów ; okręg)
(6)
Błędowa Zgłobieńska (woj. podkarpackie ; pow. Rzeszów)
(5)
Świlcza (woj. podkarpackie ; pow. Rzeszów)
(5)
Bratkowice (woj. podkarpackie ; pow. Rzeszów)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma regionalnego i lokalnego
(13)
Artykuł z gazety
(5)
14 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Koniec okupacji w Błędowej / ASK // Gazeta Wyborcza. - 2013, nr 180, dod. Gazeta Rzeszów, s. 32/[1].
Dotyczy okupacji budynku Urzędu Gminy w Świlczy, przez nauczycieli i rodziców uczniów zlikwidowanej Szkoły Podstawowej w Błędowej Zgłobieńskiej, pow. rzeszowski.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Okupacja urzędu trwa / Woj // Nowiny. - 2013, nr 146, s. 5.
Okupacja budynku Urzędu Gminy w Świlczy przez rodziców i nauczycieli Szkoły Podstawowej w Błędowej Zgłobieńskiej, pow. rzeszowski, w związku z brakiem decyzji w sprawie przekazania budynku szkoły stowarzyszeniu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej