Forma i typ
Artykuły
(23)
Publikacje naukowe
(2)
Książki
(1)
Autor
Bednarz-Soja, Katarzyna (1973- )
(2)
Mach, Magdalena
(2)
Mularz, Katarzyna
(2)
Piecyk, Marcin
(2)
Skwarczek, Bartosz
(2)
Bujara, Małgorzata
(1)
Derwisz, Kacper
(1)
Gałuszka, Damian
(1)
Gorczyca, Anna
(1)
Grzebyk, Katarzyna
(1)
Janik, Anna
(1)
MAM
(1)
Moraniec, Anna
(1)
Ostrowska, Paulina
(1)
Pasterczyk, Joanna
(1)
Piękoś, Kacper
(1)
Samolewicz, Piotr
(1)
Tatara, Wojciech
(1)
Terczyńska, Beata
(1)
Walczyk, Jakub
(1)
Zegarliński, Kuba (1990- )
(1)
st
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Gry komputerowe
(22)
G2A (Rzeszów)
(7)
Popularyzacja wiedzy
(3)
Aplikacja mobilna
(2)
Biblioteki miejskie
(2)
Biblioteki publiczne
(2)
Cudek, Paweł
(2)
Dzieci
(2)
II wojna światowa (1939-1945)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Pitura, Wojciech
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przemyska Biblioteka Publiczna im. Ignacego Krasickiego
(2)
Płód
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rodzice
(2)
Szczepaniak, Elżbieta
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Chominiakiewicz, Grzegorz
(1)
Gałuszka, Damian
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Hobby
(1)
Jasielski Dom Kultury
(1)
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. św. Jadwigi Królowej (Rzeszów)
(1)
Klub Młodych Liderów (Mielec)
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Lekarze
(1)
Maczek, Stanisław (1892-1994)
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Organizacje sportowe
(1)
Polska Federacja Esportowa (Mielec)
(1)
ProVirtual Esport Championship
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Rożek, Dawid
(1)
Skwarczak, Bartosz
(1)
Smartfon
(1)
Sporty wirtualne
(1)
Strzałka, Waldemar
(1)
Studenci
(1)
Szczepański, Marek
(1)
Sztembis, Rafał
(1)
Uczniowie
(1)
Uniwersytet Rzeszowski
(1)
Zwolnienia grupowe
(1)
Temat: dzieło
Gry wideo w środowisku rodzinnym
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
2001-0
(4)
1901-2000
(3)
Temat: miejsce
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(15)
Mielec (woj. podkarpackie)
(2)
Przemyśl (woj. podkarpackie)
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Jarosław (woj. podkarpackie)
(1)
Jasło (woj. podkarpackie)
(1)
Wola Dalsza (woj. podkarpackie, pow. łańcucki, gm. Białobrzegi)
(1)
Zagórz (woj. podkarpackie, pow. sanocki, gm. Zagórz)
(1)
Gatunek
Artykuł z gazety
(15)
Artykuł z czasopisma regionalnego i lokalnego
(13)
Biografia
(4)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma ekonomicznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma społeczno-kulturalnego
(1)
Gry komputerowe
(1)
Raport z badań
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Historia
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Nauka i badania
(1)
Rozwój osobisty
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
W Rzeszowie bije serce naszej firmy / Bartosz Skwarczek ; rozm. Małgorzata Bujara // Gazeta Wyborcza. - 2016, nr 76, dod. Magazyn Rzeszów, s. 4-5.
Dotyczy nowoczesnej organizacji pracy w rzeszowskiej firmie G2A.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Serce na dotknięcie ręką / Anna Gorczyca // Gazeta Wyborcza. - 2017, nr 227, dod. Magazyn Rzeszów, s. 6.
Dotyczy aplikacji pozwalającej na obejrzenie serca nienarodzonego dziecka z wadami wrodzonymi stworzonej m. in. przez Firmę G2A Dev Studio z Rzeszowa.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Poklikaj w podziemiach. Nowa promocja za unijne pieniądze / MAM // Gazeta Wyborcza. - 2013, nr 195, dod. Gazeta Rzeszów, s. [22/1].
Gra komputerowa z akcją w podziemiach Rzeszowa.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
G2A: Stawiamy na pasjonatów / Joanna Pasterczyk // Gazeta Wyborcza. - 2018, nr 23, dod. Zawodowcy, s. 5.
Dotyczy firmy G2A działającej w branży technologicznej i gier komputerowych, m.in. w Rzeszowie.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Projekt gry komputerowej 3D stworzony przez studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nieoczywiste funkcje gier wideo / Jakub Walczyk // Studia Kulturoznawcze. - 2018, nr 2, s. 251-253.
Zawiera recenzję książki: Gry wideo w środowisku rodzinnym : diagnoza i rekomendacje / Damian Gałuszka. - Kraków, 2017, dotyczącą woj. podkarpackiego,.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wymyślili symulator dla pilotów biznesu / Magdalena Mach // Gazeta Wyborcza. - 2017, nr 127, dod. Magazyn Rzeszów, s. 4-5.
Dotyczy przedsiębiorców z Rzeszowa : Wojciecha Pitury, Pawła Cudeka i Elżbiety Szczepaniak, którzy stworzyli grę komputerową do nauki prowadzenia biznesu w praktyce
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wymyślili symulator dla pilotów biznesu. Dostali 800 tys. zł / Magdalena Mach // Gazeta Wyborcza. - 2017, nr 146, dod. Mój Biznes, nr 26, s. 14-15.
Gra komputerowa do nauki prowadzenia biznesu stworzona przez Wojciecha Piturę, Elżbietę Szczepaniak i Pawła Cudka z Rzeszowa.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
G2A gra o świat / Bartosz Skwarczek ; rozmawiała Katarzyna Mularz // Strefa Biznesu. - 2018, nr 2, s. 36-40.
Dotyczy G2A platformy specjalizującej się w grach komputerowych z Rzeszowa.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
W Mielcu spotkali się miłośnicy gier komputerowych / Jakub Zegarliński // Nowiny. - 2016, nr 39, dod. Nasz Tygodnik, wyd. 1, s. 3.
Finał rozgrywek Podkarpackiej Ligi Gier Komputerowych w Mielcu, zorganizowany przez Klub Młodych Liderów.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
G2A.com. Globalny biznes gamingowy z Rzeszowa / Katarzyna Grzebyk // VIP Biznes & Styl. - 2016, nr 3, s. 26-30.
Dawid Rożek i Bartosz Skwarczak - twórcy firmy G2A.com z Rzeszowa, zajmującej się grami komputerowymi.
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej